Do našeho týmu zákaznické podpory v Třinci hledáme další posilu, která nám pomůže poskytovat tu nejlepší péči pro naše německé zákazníky.


Koho hledáme?

    Baví tě pomáhat zákazníkům při řešení jejich potíží s nákupem, hledáním zboží v eshopu a vůbec se všemi zvídavými dotazy? Spokojíš se jen s tím nejlepším, co jde zákazníkovi nabídnout? Zvládáš komunikaci v němčině? Pokud umíš i anglicky je to skvělý bonus. Zákazníci nám občas zavolají nebo voláme my jim. Očekáváme, že volání zvládneš, ale rádi tě zaškolíme, aby ses cítil jako ryba ve vodě. Někdy si zahraješ na detektiva a budeš pátrat po zatoulaných objednávkách nebo správných doručovacích adresách. Pokud si myslíš, že je to to pravé právě pro tebe, podívej se níže na naše požadavky.

    Co požadujeme?

    • minimálně SŠ vzdělání
    • dobrou znalost německého jazyka slovem i písmem
    • pečlivost a dotahování věcí do konce
    • dobré komunikační schopnosti
    • schopnost popsat méně zdatným zákazníkům i složitější procesy
    • schopnost vyjadřovat se stručně a věcně
    • dobrá uživatelská znalost práce s PC
    • zkušenosti na obdobné pracovní pozici výhodou

     

    Co vám můžeme nabídnout?

    • příjemné pracovní prostředí
    • motivační program, bonusové složky mzdy
    • slevy na prodávaný sortiment
    • vzdělávací kurzy, školení,
    • budeš u nás s lidmi co své práci rozumí a baví je
    • občas společně vyrazíme na hory nebo posedět, doufám, že se k nám připojíš

     

    V případě, že tě nabídka zaujala nás prosím kontaktuj na eva@8com.cz.