Jsme třinecká firma a pomáháme prodávat zboží přes internet zákazníkům z celé Evropy (a trochu i USA). Poskytujeme e-shopy, znalosti i marketing v jednom balíčku tak, aby se klienti mohli soustředit na svůj hlavní byznys – co prodat a za kolik.

 

V 8COMMERCE dokážeme spustit e-shop i rozjet online marketing do 12 zemí světa. Naši klienti prodají ročně zboží za stovky milionů a my jim v tom aktivně pomáháme. Každý měsíc musíme odmítnout další 2-3 e-shopy, které by s námi chtěly prodávat, ale my na to nemáme kapacity. Firma sice existuje už 15 let, přitom jsme za poslední 3 roky vyrostli 2x. Na Třinec dobrý.

Díky nadšení pro nové trendy a směle proplouváme online prostředím. Rosteme a hledáme někoho, kdo nám v tom pomůže. Aktuálně někoho, kdo nám pomůže s denním chodem kanceláře a bude pravou rukou našeho provozního ředitele. 

 

Na čem budeš pracovat?

  • příprava a obstarávání podkladů či potřebných dokumentů
  • vyřizování administrativních úkonů
  • práce s přijatými i vydanými doklady
  • komunikace s externí účetní
  • příprava podkladů pro mzdy
  • úhrada plateb
  • organizace úklidu, vybavení apod.
  • recepce a starost o návštěvy
  • zodpovědnost za chod kanceláře

 

Co bys měl/a umět?

  • být komunikativní a mít reprezentativní vystupování
  • pečlivost a smysl pro detail
  • organizační dovednosti
  • dobrý písemný i ústní projev
  • znalost Excelu
  • základy účetnictví a personalistiky výhodou

 

Co u nás získáš?

  • příležitost učit se od lidí, kteří svému oboru rozumí
  • šanci na osobní i profesionální růst
  • pospolitý tým, s pro-růstovým mindsetem
  • svobodu, ale zároveň podporu v řešení úkolů
  • pravidelné týmové aktivity
  • odpovídající odměnu
  • práci na zajímavých projektech

 

Pokud jsme tě zaujali a myslíš, že by to mohlo fungovat, napiš nám něco o sobě a pošli životopis na jiri@expan.do